System Supla pozwala na zdalne sterowanie urządzeniami z kilkunastu telefonów w jednym momencie. Wielu użytkowników ma jednak problem z dodaniem nowego telefonu do swojego konta Supla. I zastanawia się co zrobić, widząc taki komunikat po wpisaniu naszego adresu e-mail w aplikacji:


Już pędzę z odpowiedzią w jaki sposób sobie z tym poradzić. Jest to naprawdę proste!
1. Po zainstalowaniu aplikacji Supla na naszym nowym telefonie, należy zalogować się na konto Supla przez przeglądarkę z użyciem komputera.
2. Przechodzimy do zakładki Smartfony, możemy zauważyć, że mamy nieaktywną opcję Rejestracja klientów.
3. Zaznaczamy przycisk Rejestracja klientów: NIEAKTYWNA, jeśli chcemy dodać nowy telefon do naszego konta Supla. Jest to pewien rodzaj zabezpieczenia przed innymi intruzami, aby nikt nie miał kontroli nad naszym domem.
Po aktywacji przycisku, mamy 24 godziny aby dodać nowy telefon. Prawda, że wystarczająco długo?
5. Przechodzimy do aplikacji Supla na naszym nowym telefonie. W kolejnym kroku wpisujemy nasz adres e-mail:
Oczekując, że to już wszystko, otrzymujemy informację, że należy teraz przypisać identyfikator dostępu.
Dlaczego otrzymaliśmy taki komunikat? Wyobraźmy sobie, że zostawiamy aktywny przycisk rejestracja klientów. W sytuacji, gdyby ktoś wpisał nasz adres e-mail to mógłby bez problemu zalogować się do konta i sterować wszystkimi urządzeniami. Supla dodała zabezpieczenie. Musimy w pełni świadomie przydzielić identyfikator dostępu tylko dla telefonów, które znamy. Zabezpiecza to przed nieświadomym dodawaniem nowych telefonów. Brak przypisanego identyfikatora jest przedstawiony w aplikacji w następujący sposób:
6. Wracamy do konta Supla, aby przydzielić identyfikator dostępu.
Może Ci się spodobać
Po wybraniu nowego telefonu możemy teraz ustawić własną nazwę (czerwone zaznaczenie) oraz zmienić jego identyfikator dostępu (niebieskie zaznaczenie).
7. Ustawiamy identyfikator dostępu, który został mamy na naszym koncie Supla. Prawdopodobnie będzie do wyboru tylko jeden.
Dokładnie jak działają identyfikatory przedstawię w kolejnym wpisie.
8. Wybór zatwierdzamy przyciskiem OK.
9. Po poprawnym dodaniu nowego smartfona do naszego konta Supla możemy wyłączyć funkcję Rejestracja klientów, jeśli jednak zapomnimy to zrobić to jak już wcześniej wspominałem, zdezaktywuje się sama za 24 godziny.
Od teraz możesz korzystać z swojej Supli na nowym urządzeniu. Prawda, że jest to proste?
Mam do Ciebie dwa pytania, czy podobał się Tobie wpis? Pomógł Ci w rozwiązaniu Twojego problemu? Daj znać o tym w komentarzu. 🙂
Pełna jawność. Pracuję w firmie ZAMEL. Opisywane funkcje, urządzenia i rozwiązania oparte są o produkty tej firmy. Blog powstaje z mojej własnej inicjatywy, czyli „po pracy”. Ten wpis możesz potraktować jako promocję tej marki.
Zostaw komentarz